Генератор автомобіля являє собою пристрій, який перетворює механічну енергію від обертання колінвала в електро струм, що виділяється. Енергія, яку він виробляє, використовується для заряджання акумулятора та живлення різних електричних пристроїв при працюючому двигуні. У деяких автомобілях цей вузол також використовується для запуску двигуна.
Після будь-яких ремонтних робіт або огляду пристрою завжди перевіряйте правильність підключення проводів. Зміна полярності підключення може призвести до виходу з діодів і регулятора. Пам'ятайте, що якщо ви від'єднаєте генератор змінного струму від акумулятора при працюючому двигуні, це може пошкодити електричну систему автомобіля. Ніколи не намагайтеся перевірити працездатність блоку за допомогою іскри, підключивши плюсову клему блоку до кузова автомобіля. Не заводьте інший автомобіль від зовнішнього джерела, доки працює двигун вашого автомобіля.
Не допускайте забруднення моторного відсіку. Забруднення небезпечне як корпусу агрегату, оскільки це може призвести до його корозії, так електричних контактів, оскільки вони можуть окислитися. Але не забудьте захистити генератор від бризок під час миття двигуна, наприклад, накривши його міцним поліетиленовим пакетом.
Відвідуйте сервіс для перевірки механізму натягу. Перетягнутий ремінь або неправильно встановлені ролики можуть призвести до передчасного виходу з ладу підшипника шківа. Пам'ятайте, що шків також є витратним матеріалом. Виробники автомобілів вказують термін його служби у посібнику з експлуатації. Замініть шків, коли вимагає регламент. Не їздіть по сильному бруду та калюжах. Якщо немає іншого шляху, постарайтеся перетнути їх обережно на малій швидкості. Коливання температури можуть пошкодити пристрій.
Тому, якщо під час руху постійно блимає сигнальна лампа акумулятора, вам зазвичай необхідно перевірити генератор. Якщо у вас тьмяні фари і чутний брязкітний звуковий сигнал при працюючому двигуні, це також може свідчити про несправності агрегату. Ви можете почути специфічне гудіння під капота, якщо підшипник зношений. Свистячий шум зазвичай вказує на наявність олії або розрив ременя.
Попадання води або суміші олії та бруду на плату діодного мосту, а також зміна полярності підключення можуть призвести до перегорання моста. Неправильна полярність небезпечна і для інших деталей генератора, у тому числі і для регулятора напруги, який також може вийти з ладу після короткого замикання в бортовій мережі автомобіля. Неправильно встановлені натягувачі, а також помилки в встановленні ременя зазвичай ведуть до передчасного виходу з ладу шківа. Через виключно природний знос виходять з ладу щітки генератора.
У нашому інтернет-магазині ви можете купити якісні генератори від найкращих виробників за обґрунтованою вартістю та з доставкою. Наші менеджери завжди допоможуть зробити правильний вибір, будь ласка, звертайтеся.