100%

Мексиканський дядько, корейська тітка

Машини з Кореї та Америки

За останній рік нашу країну заполонили іноземні гості. Гості виглядають красиво, багато і розкішно. Йдеться не про туристів, а про різноманітних "американців" і "корейців". Схема придбання автомобілів на заморських аукціонах дозволяє стати власником свіжого автомобіля за помірні гроші. Цього разу ми обійдемо секрети, як за такої приємної ціни ще й два посередники заробили.
 
Розглянемо питання обслуговування та придбання запасних частин.
 
Почнемо із того, що "американець не європеєць"! Як же так? А де глобалізація? Відповідь проста - при обсягах виробництва понад 120-150 тис. екземплярів на місяць виробник дивиться не на глобалізацію, а на місцеві особливості. Візьмемо, наприклад, популярний VW Passat 2.5 2012 року з пробігом від 200 тис. км (той, що на одометрі, а реальний...). Купуючи за 10 тис. у. цю модель, споживач має право розраховувати на дешеві запчастини-аналоги та роботи у своєму гаражі. Однак (далі пряма мова): "...купив раз фільтра, а вони не підійшли... Ремінь не той. Помпа не та... А підбір щось робили за VIN-кодом!" В даному випадку власник знає, що купив автомобіль з ринку США, але не знає, що він був зроблений у Мексиці під американські вимоги. І з аналогічним Passat Made in Germany його ріднить тільки зовнішній вигляд, так як при всій видимій схожості взаємозамінність обмежується склом і дрібним пластиком. Не котирується VW Passat в Америці, вважається дешевою машиною, не готові брати його за 35-40 тис. доларів. Ось і змушений виробник запихати у сучасну шкаралупу начинку від місцевих фольксвагенів розробки 90-х років. А наше лихо в тому, що в європейських програмах ці автомобілі не прописані і т.зв. "фахівці" підбирають деталі на "око і пам'ять". Ось і йдуть повернення, допоки продавець не навчиться на своїх покупцях робити правильний підбір.
 
Або Hyundai Sonata 2.0 LPG у кузові LF. Вибір хороший - якщо тільки не знати, що ці моделі призначалися для роботи в корейському таксі і комплектувалися за принципом - кузов і салон дорого, шасі та мотор - дешевше. У разі таких корпоративних замовників концерн Hyundai йде на таке і виявляється, що під кузовом моделі LF ховаються двигун і ходова від попередньої моделі. Ну і звісно гора перехідних деталей. І знову постає проблема повернення запчастин, які не підходять. Колодки, фільтри, кульові опори... Доки? Запитує автолюбитель, який побажав заощадити.
 
А вихід є! Звертатися треба тільки до перевірених продавців, які мають необхідний досвід і не будуть "впарювати" аби продати, а намагатимуться задовольнити потреби покупця - з першого звернення!
 
Наш колектив завжди і з великим задоволенням відповість на Ваші запитання та допоможе у підборі. Звертайтесь!
Бачили продаж

за більш привабливою ціною?

Зателефонуйте, напишіть і отримаєте знижку!

Ваше Имя
Номер телефону
Де знайшли дешевше? (посилання)
Виберіть офіс
Офіс Інтернет-магазину автозапчастин
Время работы: Пн-Пт: с 8-30 до 20-00 Сб-Вс: с 9-00 до 19-00
0