100%

Моторні олії чи чистіше будеш - далі їдеш


Сучасні моторні олії

Всім відомо, що "важка" поступ прогресу йде по всіх сферах життя людини, пов'язуючи між собою гаджети, електроніку, домашню техніку і, звичайно ж, автомобілі. Спускаючись на рівень нижче, розвиток системно торкається всіх блоків і систем у кожному пристрої. Не можна, наприклад, покращити програмне забезпечення комп'ютера, а "залізо" залишити старим – це буде не ефективно.
 
Аналогічна ситуація з автомобілями. Мотори стають не просто потужнішими, а й економічнішими та екологічнішими. Це вдається досягти шляхом використання різноманітних керуючих датчиків та програм, нових технологічних та конструкторських рішень. А оскільки моторне масло є, за твердженням експертів, "повноцінною деталлю двигуна", то і воно піддається поліпшенню. Сьогодні від олії залежить, покаже автомобіль заявлені характеристики чи ні. Недостатньо звертати увагу лише на в'язкість – необхідно дивитися і на клас моторної олії. Найпоширеніша методика розроблена організацією ACEA (Асоціація Європейських Виробників Автомобілів). У цю асоціацію входять усі 15 значних автовиробників Європи – від BMW до Volvo.
З грудня 2008 року діє класифікатор «ACEA 2008 European Oil Sequences for Service-Fill Oils», в якому представлені вимоги до мастил з антиокислювальної стабільності та елементного складу. Ці параметри автовиробники закладають у свої автомобілі.
 
Отже, сучасні олії для легкових автомобілів поділяються з енергозбереження та екологічності на наступні групи - A/B та C (для вантажівок свої класи - Е4, Е6, Е7, Е9). Основним визначальним фактором є нормування вмісту фосфору та сірки (SAPS).
- Група A/B (т.зв. звані Full SAPS) для бензинових та легких дизельних двигунів (класи А1/В1, А3/В3, А3/В4, А5/В5). Використовуються переважно на автомобілях, розроблених понад 20 років тому. Зміст SAPS не дозволяє використовувати їх на автомобілях, оснащених фільтром сажі, а також може істотно знизити термін служби каталізатора і лямбда-зондів.
- Група С - для бензинових та легких дизельних двигунів, вміст сірки та фосфору зменшено та строго нормовано.
-- Підгрупа Mid SAPS С2 і С3 - олії сумісні з агрегатами нейтралізації відпрацьованих газів, призначені для застосування у високофорсованих бензинових двигунах та дизелях легких транспортних засобів, обладнаних фільтрами сажі та трикомпонентними каталізаторами.
-- Підгрупа Low SAPS С1 і C4 - ці олії мають найнижчий вміст фосфору та сірки і можуть бути не придатними для змащування деяких двигунів. Клас C4 враховує останні вимоги щодо екологічності і мають мінімальну в'язкість. Використання мастил класу C1 і C4 дозволяє не тільки зберегти та продовжити життя двигуну, але й досягти тих параметрів, які були закладені в нього автовиробником.
Крім екологічності олії класів C1 та C4 значно продовжують життя системам доочищення – фільтрам DPF та каталітичним нейтралізаторам.
 
У сервісних книжках кожного автомобіля може бути зазначено кілька класів олії та кілька значень в'язкості. Самостійний підбір на сайтах виробників олії також не вносить ясності - може видавати до 7 різних масел. Вихід один – звернутися до фахівців. На підставі спеціальних знань та досвіду вони врахують вік автомобіля, ступінь зношеності та умови експлуатації та запропонують найоптимальніше рішення.
 
Наш колектив завжди і з великим задоволенням відповість на Ваші запитання та допоможе у підборі. Звертайтесь!

 

Бачили продаж

за більш привабливою ціною?

Зателефонуйте, напишіть і отримаєте знижку!

Ваше Имя
Номер телефону
Де знайшли дешевше? (посилання)
Виберіть офіс
Офіс Інтернет-магазину автозапчастин
Время работы: Пн-Пт: с 8-30 до 20-00 Сб-Вс: с 9-00 до 19-00
0