100%

Свічка горіла на столі, свічка розжарювання...

Свічки розжарення та їх особливості

Свічка розжарювання на дизельному двигуні одна з найпростіших деталей - ізолятор, гайка та спіралька, захована в трубку. Завдання свічки розжарення - полегшити запуск двигуна, що особливо актуально в холодну пору року. Взимку парам дизпалива важко спалахнути, тому на допомогу приходить розпечений кінчик, який прогріває камеру згоряння.
 
 
Згідно з правилами включення дизеля, перед прокручуванням колінвала спочатку подається харчування на свічки розжарення. Вони досягають робочої температури 1350 градусів за пару секунд і сім-десять секунд прогрівають простір камери згоряння. Як тільки на панелі приладів гасне символ "спіраль", можна пускати двигун. За хорошого палива цього часу достатньо, щоб дизель запустився. Однак буває так, що треба все довше і довше крутити двигун. І якщо машина вже прожила 5-7 років, вердикт автомеханіка одностайний – треба міняти свічки розжарення.
 
 
Свічка розжарювання деталь проста і служить довго - там нема чому ламатися, але... є зношування нитки розжарення, захованої в керамічну подушку. З кожним включенням з нитки розжарювання випаровуються атоми вольфраму і вона стає дедалі тоншою, поки не перегорить. Очевидно, до речі, що зі зносом зменшується теплотворна здатність свічки.
 
 
Як перевірити свічки на працездатність? Найпростіший спосіб – мультиметром. Плюсовий щуп накинути на центральний електрод, а мінус – на бічну поверхню корпусу. Якщо стрілка не відхиляється чи ні показань на дисплеї, це означає, що нитка розжарена, свічку треба міняти. На жаль, цей спосіб не дозволяє оцінити зношування свічки. Решта способів перевірки залишимо для фахівців, ці операції пов'язані з викручуванням свічок. Ну а оскільки вилучення свічок це одна з найнебезпечніших операцій, то краще одразу міняти їх на нові.
 
 
У чому небезпека викручування? У тому, що свічка обломиться і доведеться перейти до робіт "зняття головки циліндрів" та висвердлювання залишків свічки. За термін служби в складних умовах свічки встигають так зростатися з матеріалом голівки циліндриків, що можливість обламування досягає 50%. Саме тому автослюсарі з небажанням беруться за цю просту роботу і заздалегідь позначають собі індульгенцію - "якщо зламається, то я Вас попереджав" І буде дуже добре, якщо вдасться обійтися екстрактором - спеціальним пристосуванням для таких випадків.
Але не боги горщики обпікають. Алгоритм простий: на холодному двигуні ретельно очистіть деталі, що прилягають до свічок. Рясно полийте їх рідиною типу WD40 і залиште на годинку, щоб мастило проникло в різьблення. Підходящою головкою (краще нової та подовженої) акуратно і строго по осі свічки невеликим зусиллям стерніть свічку. Далі потрібно повернути ключ назад і за правилом "назад" обережно викрутити свічку і плавно вивести її з гнізда. Якщо "не йде" – краще поїхати до професіоналів.
 
 
Установку свічки проводити у зворотному порядку за допомогою динамометричного ключа.
 
 
І остання порада – міняйте свічки комплектом – так вони прослужать довше.
 
Наш колектив завжди і з великим задоволенням відповість на Ваші запитання та допоможе у підборі. Звертайтесь!
Бачили продаж

за більш привабливою ціною?

Зателефонуйте, напишіть і отримаєте знижку!

Ваше Имя
Номер телефону
Де знайшли дешевше? (посилання)
Виберіть офіс
Офіс Інтернет-магазину автозапчастин
Время работы: Пн-Пт: с 8-30 до 20-00 Сб-Вс: с 9-00 до 19-00
0