100%

Повернення товару

 

Правила повернення товару

 

Обов'язковою умовою у купівлі, що повертається, це збереження його товарного вигляду - чистота упаковки та товару, відсутність пошкоджень заводських маркувань, номерів артикулів, серійних номерів, назви фірми виробника, захисні знаки фірми-продавця (стікери, наклейки, голограми, гарантійні пломби тощо). ) на самому товарі та його упаковці, цілісність та відсутність механічних пошкоджень упаковки та товару, відсутність ознак встановлення запчастини, відсутність слідів розкриття на товарі, товар повертається у повній комплектації, відсутність не заводських пакувальних матеріалів (скотч, не заводські наклейки), відсутність не заводських написів на товарі та упаковці, наявність товарного чека або накладної, що підтверджує покупку.
 
Обов'язковою умовою дотримання повернення товару - це крайній термін прибуття товару на повернення до нашого магазину, він повинен бути не пізніше 14-го дня з моменту виписки чека або накладної за якою покупець отримував товар.
 
У разі неправильного (не правильного) дефектування автомобіля третіми особами з боку замовника (автомеханіками, гаражними слюсарями, самостійно), і згодом не потреби замовленої запчастини для покупця - повернення в цих випадках приймаються на розсуд адміністрації магазину, т.к. на підбір, обробку замовлення, транспорт та інші витрати магазин несе великі фінансові витрати. І тут адміністрація магазину має право утримати з покупця вартість роботи з добору запчастини, обробки замовлення, логістичні витрати. При відправленні товару транспортними компаніями (Нова пошта, Укрпошта тощо) вартість доставки товарів з магазину до відділення транспортної компанії становить 50 грн в один бік, і ця вартість буде також утримана 2-ми з покупця за первісне відправлення товару а потім за зворотне одержання товару з відділення транспортної компанії.
 
Усі випадки повернення товару покупцями повинні бути погоджені з менеджерами магазину за телефонами вказаними на сайті, а також при зворотному відправленні покупцями придбаного товару за допомогою транспортних компаній (Нова Пошта, Укрпошта тощо), обов'язкове повідомлення адміністрації магазину про повернення на контактний e -mail магазину, із зазначенням усіх необхідних даних для подальшого отримання товару, що повертається працівниками магазину, інакше вся відповідальність за дотримання 14 денного терміну повернення товару лягає на покупця і не дотримання цього терміну буде причиною у відмові від повернення товару.
 
При поверненні товару який підбирався менеджерами магазину та не підійшов через не відповідність товару тому що встановлено на авто, покупець зобов'язаний надати фотографії деталі встановленої на авто та що він купив де буде видно різницю між деталями.
 
Якщо покупець для правильного підбору товару не надав вичерпних даних щодо авто для правильної його ідентифікації (ВІН-код, марка, модель, рік випуску, об'єм і тип двигуна, потужність двигуна, кодове позначення двигуна тощо) а також після попередження покупця менеджером що за відсутності потрібних даних вся відповідальність за неправильний підбір товару лягає на покупця, то у таких випадках повернення товару не приймаються.

Товари, що не підлягають поверненню (обміну):

 

- Фільтри
 
- Свічки запалювання, свічки розжарювання, котушки, комутатори
 
- Лампи, кнопки, реле
 
- Деталі електрики (датчики, електроклапани)
 
- Олії, мастила, тих рідин, газ системи кондиціювання
 
- Автохімія, присадки, герметики
 
- АКБ
 
- Матраци підігріву сидінь, килимки
 
- Деталі кріплення (кліпси, болти, гайті, шплінти тощо)
 
- Кузовні деталі
 
- Подушки безпеки, піропатрони.
 
- Товари привезені на замовлення з-за кордону.
 
 
 
При повному чи частковому недотриманні вищепересилених умов повернення товару, повернення товару приймається!
Бачили продаж

за більш привабливою ціною?

Зателефонуйте, напишіть і отримаєте знижку!

Ваше Имя
Номер телефону
Де знайшли дешевше? (посилання)
Виберіть офіс
Офіс Інтернет-магазину автозапчастин
Время работы: Пн-Пт: с 8-30 до 20-00 Сб-Вс: с 9-00 до 19-00
0