100%

З гальмами не поспішай

Придбання гальмівних колодок

При заміні гальмівних колодок не варто поспішати - система відповідальна і помилок не прощає, а дрібні недоробки виливаються в скрегіт писку або пиляний диск.
 
 
Насамперед, перед заміною варто сфотографувати взаємне розташування вузлів та деталей. Це допоможе при виникненні складнощів при складанні.
 
 
Не треба поспішати відкидати старі деталі – вони багато можуть розповісти. Огляньте колодки на предмет їх стану - чи знос всієї накладки, чи немає слідів від буртиків диска, чи є вириви на поверхні і т.п. Основний момент для відстеження - "косий" знос у вертикальній або горизонтальній площині. Це, а також іржа на робочій поверхні диска (яка має блищати), однозначно кажуть – супорт не в порядку. В цьому випадку доведеться запастися ремкомплектом супорта малим (тільки гумові манжети) або великим (з поршнем і направляючими. І, звичайно, гальмівною рідиною).
 
 
Обережно відокремлюйте датчики зношування, якщо конструкцією передбачено їх багаторазове використання. Багато сторонніх виробників не комплектують ними свою продукцію. Такого ж правила дотримуйтесь і під час роботи з антишумовими пластинами. На сучасних азіатських машинах їх може бути аж три - такі точно не купити "подешевше" - лише оригінал за великі гроші.
 
 
Уважно оглядайте колодки - за останні 5-7 років виробники гальмівних систем заглибилися в тему настільки глибоко, що всі 4 колодки стали різними: ліва зовнішня, ліва внутрішня, права зовнішня та права внутрішня. Це робиться для зниження сторонніх шумів при гальмуванні і відображається у формі та розташуванні пропилів, скосів та протишумних накладок. Таке правило дотримується виробниками найдорожчого сегмента - тому ціна може бути на рівні оригінальних деталей. У продукції простіші всі колодки можуть бути однакові - це не є шлюбом.
 
 
Особливу увагу приділяйте чистоті гальмівного вузла. За допомогою спеціального аерозолю необхідно очистити всі деталі вузлів зношування, а жорсткою металевою щіткою видалити іржу з посадкових місць. Одна крупинка іржі 0,5 мм між маточиною та гальмівним диском викликає биття диска до 3 мм на зовнішньому діаметрі. Жодний диск такого не витримає - швидка дорога в брухт.
 
 
Будьте обережні під час вдавлювання поршня - використовуйте спеціальний пристрій і стежте за рівнем рідини в бачку. Якщо поршень не йде – не поспішайте. Можливо поршень необхідно вкрутити – про це скажуть шліци на самому поршні (актуально для французьких та японських машин). А можливо і без комп'ютера не обійтися - якщо у автомобіля електричний ручник.
 
 
Останній аспект - спеціальне високотемпературне мастило будь-якого виробника. Ні в якому разі вона не повинна потрапити на поверхні тертя диск-колодка, а ось решта деталей - напрямні, місця ковзання, місце прилягання поршня і скоби - наносите від душі. І не забудьте змастити манжету гальмівного циліндра – так їй можна продовжити життя.
 
 
Після заміни не забудьте прокачати гальма та уникати різких гальмування перші 200 км шляху!
 
 
Наш колектив завжди і з великим задоволенням відповість на Ваші запитання та допоможе у підборі. Звертайтесь!
Бачили продаж

за більш привабливою ціною?

Зателефонуйте, напишіть і отримаєте знижку!

Ваше Имя
Номер телефону
Де знайшли дешевше? (посилання)
Виберіть офіс
Офіс Інтернет-магазину автозапчастин
Время работы: Пн-Пт: с 8-30 до 20-00 Сб-Вс: с 9-00 до 19-00
0